Μια
ξεχωριστή και απόλυτα πετυχημένη χρονιά ολοκληρώθηκε για το γυναικείο
τμήμα της ομάδας Καρπενήσι Futsal, με την κατάκτηση της τιμητικής 2ης
θέσης στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα. Η αθλήτρια του συλλόγου, Λυδία
Αντωνοπούλου, σε μια κατάθεση ψυχής, απολογείται για την πρώτη της σεζόν
στην ομάδα. Μέσα από τα λόγια της αποτυπώνεται το εξαιρετικό κλίμα, η
περηφάνια για το ασημένιο μετάλλιο, αλλά και ο ισχυρός δεσμός που
αναπτύχθηκε ανάμεσα στις παίκτριες, μετατρέποντας το αγωνιστικό τμήμα σε
μια πραγματική οικογένεια.
Το
μήνυμα της αθλήτριας:«Η πρώτη μου χρονιά στην ομάδα futsal Καρπενησίου
ήταν γεμάτη πρωτόγνωρες εμπειρίες. Είχα την τύχη να βρεθώ δίπλα σε
συμπαίκτριες που με βοηθούσαν και αποτέλεσαν πρότυπα για εμένα. Υπάρχουν
στιγμές στη ζωή που μένουν για πάντα χαραγμένες στην καρδιά μας και
άνθρωποι που, χωρίς να το καταλάβουμε, γίνονται ένα πολύ σημαντικό
κομμάτι της καθημερινότητάς μας.Για εμένα, αυτή η ομάδα είναι ακριβώς
αυτό. Είναι η πρώτη ομάδα στην οποία ένιωσα πραγματικά ότι ανήκω, η
πρώτη ομάδα που με έκανε να νιώσω πως δεν είμαι απλώς μια παίκτρια, αλλά
μέλος μιας μεγάλης οικογένειας. Αυτή η χρονιά ήταν ξεχωριστή. Ήταν
γεμάτη προσπάθεια, αφοσίωση, θυσίες και αμέτρητες ώρες δουλειάς από
όλους μας. Κάθε ένας από εμάς έδωσε τον καλύτερό του εαυτό για να
πετύχει η ομάδα τους στόχους της. Υπήρξαν εύκολες και δύσκολες στιγμές,
όμως ποτέ δεν σταματήσαμε να παλεύουμε η μία για την άλλη. Αυτό είναι
που κάνει αυτή την ομάδα τόσο ξεχωριστή.Νιώθω απέραντη περηφάνια και
ευγνωμοσύνη που καταφέραμε να φτάσουμε στην δεύτερη θέση του
πρωταθλήματος futsal. Ίσως για κάποιους να είναι απλώς μια θέση στην
βαθμολογία, όμως για εμάς είναι απόδειξη της δουλειάς, της επιμονής και
της καρδιάς που βάλαμε όλοι μέσα στην χρονιά. Είμαι πολύ χαρούμενη που
καταφέραμε και πήραμε τη 2η θέση στο πρωτάθλημα. Είμαι περήφανη που
είμαι μέλος αυτής της ομάδας.Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για αυτή την
υπέροχη χρονιά κι ας μας αδίκησαν λίγο, ευχαριστώ που με κάνατε να νιώσω
μέλος μιας πραγματικής οικογένειας!Τέλος θέλω να πω, μια φορά Καρπενήσι
για πάντα Καρπενήσι! ❤️»
