Την ανανέωση της συνεργασίας με τον προπονητή Γιώργο Γιάκο, ανακοίνωσε σήμερα Τρίτη 16 Ιουνίου η Ένωση Αγίου Δημητρίου.
Διαβάστε την συνέχεια εδώ