Το αργυρό μετάλλιο κατέκτησε η Γεωργία Δεσπολλάρη, η πρωταθλήτρια από την Ηλεία, στα 800μ. του Βαλκανικού Πρωταθλήματος στίβου, το οποίο διεξάγεται στον Βόλο. Ο αγώνας είχε έντονο ελληνικό ενδιαφέρον, καθώς εκτός από τη Δεσπολλάρη, αγωνιζόταν και η Εμμανουέλα Πλάκα. Οι δύο πρωταθλήτριες των μεσαίων αποστάσεων ανέβηκαν μαζί στο βάθρο των νικητριών στο αγώνισμα των 800 μ., με την Δεσπολλάρη να κατακτά το αργυρό μετάλλιο με 2:02.14 και την Πλάκα το χάλκινο με 2:02.16.
Η Δεσπολλάρη ξεκίνησε την κούρσα της βγαίνοντας μπροστά και δίνοντας τον δικό της ρυθμό ενώ η Πλάκα επέλεξε διαφορετική στρατηγική προσέγγιση. Μετά την πρώτη στροφή, η Κροάτισσα Νίνα Βούκοβιτς πέρασε πρώτη και πήρε το προβάδισμα με τις δύο Ελληνίδες να κάνουν την επίθεσή τους, καταφέρνοντας να τερματίσουν στη δεύτερη και τρίτη θέση. Η Βούκοβιτς επικράτησε με χρόνο 2:01.76. H Δεσπολλάρη, κατέκτησε αργυρό και με την ομάδα της σκυταλοδρομίας 4Χ400 μ. μεικτή με τους Κυριάκο Τσικιλή, Βλαδίμηρο Ανδρεάδη και Ραφαηλία Γιαννουλίδου. Η Ελλάδα τερμάτισε σε 3:24.18, πίσω από τη Ρουμανία η οποία τερμάτισε σε χρόνο 3:18.58.
Πηγή: www.patrisnews.com
