Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

Βράβευση του Δήμου Καρπενησίου στους πρωταθλητές του Γ.Σ. Άτλαντας 2008


Ο Δήμος Καρπενησίου μέσω του Δημάρχου Καρπενησίου Χρήστου Κακαβά βράβευσε τη μεικτή ομάδα ενηλίκων του Γ.Σ. Άτλαντας 2008 που κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο μεικτό πρωταθλήματα ΕΣΠΕΚΕΛ Στερεάς Ελλάδας-Θεσσαλίας στην πρώτη της κιόλας παρουσία στον θεσμό.
Την πρωταθλήτρια ομάδα των Γιάννη Χαλκιά και Βασίλη Ρουμελιώτη αποτελούσαν οι
Βασίλης Ρουμελιώτης, Νίκος Παπαγεωργίου, Σταύρος Σουλακιώτης, Θανάσης Χουσιάδας, Αποστολής Πιπέρας, Φώτης Μόκκας, Κώστας Μαργαρίτης, Βασίλης Κόρμανος, Άγγελος Ράπτης,  Γιώργος Κατσαρός, Ανθή Γαλανού, Βιβή Ελεφάντη, Κατερίνα Καρακώστα, Μαρία Χαντζοπούλου, Πελαγία Τσιούμου, Φωτεινή Πατρώνη, Έφη Λέρη και Βίκυ Καρυώτη.