Κυριακή 21 Ιουνίου 2026

Χάλκινος στις γυναίκες ο Γ.Σ. Άτλαντας 2008


Με δυο ομάδες συμμετείχε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα παλαιμάχων βόλεϊ ο Γ.Σ. Άτλαντας 2008.
Στη μικρή κατηγορία ανδρών ο Ευρυτανικός σύλλογος κέρδισε εμπειρίες στα τρία ματς που αγωνίστηκε, ενώ στη κατηγορία γυναικών 35+ κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο, φτάνοντας σε μια σημαντική επιτυχία.