Με δυο ομάδες συμμετείχε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα παλαιμάχων βόλεϊ ο Γ.Σ. Άτλαντας 2008.
Στη
μικρή κατηγορία ανδρών ο Ευρυτανικός σύλλογος κέρδισε εμπειρίες στα τρία ματς που
αγωνίστηκε, ενώ στη κατηγορία γυναικών 35+ κατέκτησε το χάλκινο
μετάλλιο, φτάνοντας σε μια σημαντική επιτυχία.



