Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Με ηλεκτρονικό φύλλο και στο μπάσκετ όλοι οι αγώνες της επόμενης σεζόν


Με ηλεκτρονικό φύλλο θα διεξαχθούν όλοι οι αγώνες της επόμενης σεζόν, σύμφωνα με τη Γενική Προκήρυξη της ΕΟΚ για την αγωνιστική περίοδο 2026-27.

Οι ομάδες υποχρεούνται, εάν δεν έχουν το έχουν κάνει ήδη, να προμηθευτούν από την ΕΟΚ το απαραίτητο λογισμικό, ενώ θα πρέπει να διαθέτουν στις διοργανώσεις που συμμετέχουν φορητό ηλεκτρονικό Η/Υ με εγκατεστημένο το λογισμικό και πρόσβαση στο διαδίκτυο ώστε να μεταδίδονται σε πραγματικό χρόνο, δεδομένα στατιστικής.

Θυμίζουμε, ότι κατά την περσινή αγωνιστική περίοδο, πλην των Εθνικών κατηγοριών, ηλεκτρονικό φύλλο αγώνα υπήρχε στην Α’ ΕΣΚΑΣΕ και στο πρωτάθλημα Γυναικών.

 

Πηγή: www.stereabasket.gr